Goście

Odwiedza nas 7 gości oraz 0 użytkowników.

okladka0cyberprzestrzen

wirtualnosc jako realnosc

Książka ukazała się w roku 2014 nakładem Wydawnictwa Uniwersytetu Rzeszowskiego pod redakcją naukową Zbigniewa Rykla i Jarosława Kinala.

 

Spis treści:

Jarosław Kinal, Zbigniew Rykiel

Przedmowa. Wirtualność jako realność

Wojciech Retkiewicz

Przestrzenna natura cyberprzestrzeni

Katarzyna Sobczak

Tożsamość czy tożsamości? „Ja” w świecie cyberrealnym

Renata Dopierała

Ekspresja „Ja” w sieci – wymiar prywatny i emocjonalny

Łucja Kapralska

Etnosieć. Internet jako przestrzeń społeczna grup etnicznych

Michał Wójcik

Reprodukcja nierówności społecznych w kontekście upow­szech­nienia internetu

Justyna Krasowska

Pornografizacja wizerunku kobiet w mediach i jej wpływ na kreację wizerunku przez nastolatki na portalu fotka.pl

Gabriela Brzozowska

Sztuki plastyczne w ujęciu socjologizmu estetycznego

Agnieszka Chwiałkowska

Znaczenie mediów społecznościowych w marketingu relacji na tle innych kanałów komunikacji z klientem

Aleksandra Ciejka

Nowe formy reklamowania w internecie. Studium badań nad zja­wiskiem „trendsettingu”

Monika Gruba

Kreowanie stylu w sieci na przykładzie działalności polskich blogerek

Jarosław Kinal

Nowe przestrzenie reklamowe w internecie

Rafał Waśko

Efekt trzeciej osoby a percepcja reklamy internetowej

Marcin Lustofin

Nowe media a sfera publiczna. Rewitalizacyjny potencjał inter­netu